19/11/07

Blogs και εκπαίδευση


Mόλις είπα να ξεκινήσω και 'γω ένα blogάκι , αμέσως βρήκα άρθρο στο ιντερνετ που μιλάει για την εκπαίδευση και την μπλογκόσφαιρα. Είχα που είχα τους ενδοιασμούς μου , τώρα αυξήθηκαν κατακόρυφα! Ποιος είμαι; Πού πάω; Γιατί έφτιαξα αυτό το blog; Είμαι περισσότερο ναρκισσος απ' όσο πίστευα; Αυτά κι άλλα αναπάντητα ερωτήματα στριφογυρίζουν πλέον στο μυαλό μου . Αν θέλετε κι εσείς να γεμίσετε το κεφάλι σας με παρόμοια ερωτήματα , σας προτείνω να το διαβάσετε.

Το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του Νίκου Δαπόντε θα το βρείτε στο eduportal στην παρακάτω διεύθυνση: http://www.eduportal.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=228&mode=&order=0&thold=0

5 σχόλια:

marilia είπε...

eduportalάς κι εσύ; Πες μου και με ποιο παρωνύμιο συνδέεσαι... ;)

ο δυσλεξικός δάσκαλος είπε...

Γνωριζόμαστε ήδη...

marilia είπε...

Ουλπ!!! Ποιος απ' όλους;

Xrysostomos είπε...

"Ποιος είμαι; Πού πάω; Γιατί φτιάχνω μπλογκ;"

Μην αγχώνεσαι, (μου φαίνεται ότι) τον έχεις βρει το δρόμο σου!

ο δυσλεξικός δάσκαλος είπε...

@ χρυσόστομος
Θα δείξει...