20/1/08

Η μάθηση σε ταξιδεύει...


Πώς θα σας φαινόταν να ταξιδεύατε σε μια ευρωπαϊκή πόλη για επιμόρφωση και τουρισμό με (σχεδόν) όλα τα έξοδα πληρωμένα;

Το Ι.Κ.Υ. κάθε χρόνο προσφέρει αυτή τη δυνατότητα σε συγκεκριμένο αριθμό εκπαιδευτικών , μέσω του Ευρωπαϊκού προγράμματος Comenius. Αν θέλετε να υποβάλετε σχετική αίτηση πρέπει να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Ι.Κ.Υ. (http://www.iky.gr/) και να βρείτε τις σχετικές πληροφορίες για το πρόγραμμα Comenius. Την αίτηση για την υποτροφία ενδοϋπηρεσιακής καταρτισης μπορείτε να τη βρείτε στο http://www.iky.gr/socrates/comenius/atomikh_aithseis.html και τα προσφερόμενα μαθήματα στο http://ec.europa.eu/education/trainingdatabase/search.cfm .

Έχοντας λάβει μέρος κατά το παρελθόν σε ένα παρόμοιο προγραμμα επιμόρφωσης , μόνο καλά λόγια έχω να πω. Η επαφή με εκπαιδευτικούς από ξένες χώρες διεύρυνε τους ορίζοντες μου , ενώ εύκολα μπορεσα να διαπιστώσω ότι οι στόχοι και οι προβληματισμοί για την εκπαίδευση είναι κοινοί για όλους τους Ευρωπαίους. Επίσης , κατάφερα να μάθω πολλά πράγματα για τα ξένα εκπαιδευτικά συστήματα από «πρώτο χέρι», ενώ παράλληλα γνώρισα από κοντά μια από τις ωραιότερες πόλεις του κόσμου. Πραγματικά , μία πολύ χρήσιμη και όμορφη εμπειρία που τη συνιστώ σε όλους.

Το μοναδικό μειονέκτημα είναι η «χαρτούρα» που πρέπει να συμπληρώσει κάποιος μέχρι να εγκριθεί η αίτηση του , αλλά ως γνωστόν «αγαθά κόποις κτώνται». Κινηθείτε , λοιπόν , γρήγορα και καλό ταξίδι!!!

2 σχόλια:

Αννα είπε...

Καλησπέρα και εδώ..Χαρηκα που σε ξαναβρηκα...Τι συνηθειο και αυτο!Μπαινω απο το ενα μπλογκ στο αλλο και μετα δεν θυμαμαι τιποτα..
Σημερα γυρισαν απο ταξιδι σε Ρωμη δυο συναδελφοι μου. Το σχολειο μου ειναι σε προγραμμα Comenius απο περυσι. Τον Ιουνιο θα ειναι σειρα μου να φτιαξω βαλιτσα...Θα παω 9 μερες Δανία!!!
Οντως νομιζω αξιζει οποιαδηποτε ταλαιπωρια με χαρτουρα κτλ κτλ.
Ειχαν ερθει και αντιστοιχα δασκαλοι απο Ιταλια Δανια Νορβηγια στο δικο μας σχολειο πριν 2 μηνες...
Οταν με το καλό θα πάω θα σας πω λεπτομερειες και απο δικη μου εμπειρια. Αλλα μονο απο τις φωτογραφιες που εχω δει απο σχολειο που θα επισκεπτω...εχω εντυπωσιαστει..

ο δυσλεξικός δάσκαλος είπε...

Σίγουρα θα περάσεις ωραία! Εγώ είχα πάρει μέρος σε πρόγραμμα ατομικής επιμόρφωσης στο Παρίσι! Ήταν μοναδική εμπειρία και σκέφτομαι μήπως το επαναλάβω και φέτος...