2/2/08

Μια μέρα χωρίς τηλεόραση


Μου φάνηκε ενδιαφέρον και το αναδημοσιεύω από το tsouknida.blogspot.com:


Κλείστε την τηλεόραση!
Για μια μέρα, έστω.
Δείξτε τους την δύναμη του κοινού.
Μην τους δώσετε άλλο το δικαίωμα της χειραγώγησής μας.
Ζητάμε ανεξάρτητη και αντικειμενική πληροφόρηση, έγκαιρη, έγκυρη και σοβαρή ενημέρωση, χωρίς ροζ και κίτρινες αποχρώσεις.
Λέμε όχι:
Στην παραπληροφόρηση της διαπλοκής.
Στα χειραγωγούμενα ΜΜΕ.
Στην συγκάλυψη των σοβαρών θεμάτων.
Στις εκπομπές – σκουπίδια χάριν τηλεθέασης.
Στα μονοθεματικά δελτία ειδήσεων.
Απαιτούμε σεβασμό και ποιότητα.
Κλείνουμε την τηλεόραση στις 11 Φεβρουαρίου.
Όλοι μας!
Υ.Γ Αναδημοσιεύστε το στα blog σας.
Στείλτε το, με mail στους γνωστούς σας.
Ας τους αποδείξουμε οτι δεν ανεχόμαστε άλλο τα "σκουπίδια" τους.

3 σχόλια:

Αννα είπε...

Μόνο μια μερα;Ε ειναι μια αρχη και αυτη...

Roadartist είπε...

Καλως σε βρησκω.
Το δημοσιευσα και εγω εχτες. Ειναι ενδιαφερον..
Προσωπικα την εχω..'εξοστρακίσει' εδώ και αρκετό καιρό απο τη ζωή μου..

ο δυσλεξικός δάσκαλος είπε...

@Anna

Ακριβώς! Μια αρχή είναι κι ας ελπίσουμε ότι θα βρει πολλούς μιμητές. Προσωπικά , δεν είμαι και πολύ αισιοδοξος ότι θ' αλλάξει κάτι , αλλά απ' την άλλη δεν έχουμε να χάσουμε και τίποτα!

@roadartist

Καλώς ήρθες! Κι εγώ δεν πολυβλέπω τηλεόραση. Τις περισσότερες φορές την ανοίγω για να παρακολουθήσω ειδήσεις , αλλά δεν αντέχω τα ιδιωτικά κανάλια! Το τελευταίο διάστημα ενημερώνομαι αποκλειστικά από την ΕΤ3 ή από το ιντερνετ!