18/1/09

Συγκεντρώσου...




Πολύ συχνά οι εκπαιδευτικοί κάνουμε παράπονα στους μαθητές μας ότι δε συγκεντρώνονται κι ότι συνέχεια χαζεύουν. Η συγκέντρωση όμως - όπως πολύ καλά γνωρίζουμε - δεν είναι εύκολη υπόθεση…

Πρόσφατα ,λοιπόν, βρήκα στο διαδίκτυο μια εταιρεία,η οποία ισχυρίζεται πως με τα προϊόντα της βοηθάει τους μαθητές να παραμένουν συγκεντρωμένοι!

«Ακούγεται απίστευτο , αλλα δε χάνω και τίποτα να ρίξω μια ματιά»,σκέφτηκα…

Πράγματι έριξα όχι μία αλλά πολλές ματιές και βρήκα πολύ διασκεδαστικές τις ιδέες της εν λόγω εταιρείας και γι’ αυτό αποφάσισα να τις παρουσιάσω εδώ. Μπορεί να μη σας πείσουν (ούτε εμένα μ’ έπεισαν…) , αλλά τουλάχιστον μπορεί να σας κάνουν να χαμογελάσετε(κάτι είναι κι αυτό!!!).

Έχουμε και λέμε:

Προϊόν 1: Θερμός -μολυβοθήκη (φώτο 1)

Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη εταιρεία η αφυδάτωση ενδέχεται να προκαλεί δυσκολίες στη συγκέντρωση. Γι’ αυτό το λόγο ,λοιπόν, κατασκευάζει κομψά θερμός , τα οποία οι μαθητές μπορούν να εχουν συνέχεια στο θρανίο τους για να ενυδατώνονται και παράλληλα να τα χρησιμοποιούν ως μολυβοθήκες!

Προϊόν 2: Σχολική τσάντα που περιέχει αναπαυτικό κάλυμμα καρέκλας (φώτο 2)

Επειδή κανείς δεν μπορεί να συγκεντρωθεί όταν αισθάνεται άβολα , η εταιρεία κατασκευάζει σχολικές τσάντες με ειδικό κάλυμμα που κάνει τις άβολες σχολικές καρέκλες πιο αναπαυτικες!

Προϊόν 3: Προμασημένα μολύβια!!! (φώτο 3)

Χρειάζεστε εξηγήσεις;;;


Αυτά κι άλλα προϊόντα μπορείτε να βρείτε στην εταιρεία concentrate που εδρεύει στην Αγγλία.

Δεν ξέρω για σας , αλλά εγώ σπεύδω να παραγγείλω μερικά προμασημένα μολύβια πρώτα για μένα (ναι ,και οι δάσκαλοι έχουμε δυσκολίες συγκέντρωσης!) και μετά για τους μαθητές μου!!!

Το site της εταιρείας βρίσκεται εδώ.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εκπλήσσομαι που αυτό ξεκίνησε από την αγγλία και όχι από την αμερική. μα καλά, προμασημένο μολύβι? προμασημένο μολύβι??? χαχαχαχαχα!! άμα δεν θέλει ο μαθητής να συγκεντρωθεί, τί να του κάνουν οι καρέκλες και τα θερμός! καλή η προσπάθεια, πάντως! καλημέρα δάσκαλε!

musicbug είπε...

Kalimeraaaa
Ki egw me to promasimeno molyvi gelasa pio poly:-) H alitheia einai oti de me epeisan kai poly oute emena, alla to thermos-molyvothiki den einai kako, mou arese poly, eidika to portokali:-)

Vasilis Simeonidis είπε...

Περιμένουμε και τα σπασμένα πληκτρολόγια... Ίσως η εταιρεία προλάβει τις ανάγκες του μέλλοντος. Ή μπορεί να τις επινοήσει!

The Gasbird Familly είπε...

Με το πρώτο,στο 20άλεπτο σου ζητάει άδεια για ...τουαλέτα.Αντίο συγκέντρωση!
Με το δεύτερο ,κόβει έναν υπνάκο ώστε να είναι φρέσκος για αργότερα.
Όσο για το τρίτο ,ο δικός μας έχει προχωρήσει στους μαρκαδόρους!Άλλο...Άλλο!

ο δυσλεξικός δάσκαλος είπε...

Γεια σου , θείε!Προμασημένα μολύβια , όπως λέμε προτηγανισμένες πατάτες... lol Μήπως πρέπει να παραγγείλω μερικά και για σένα;;; Αν δεν κανω λάθος,έχεις να γράψεις και μια εργασία... :)

Γεια σου , bug! Ωραίο είναι το πορτοκαλί αλλα εγώ θα πάρω το γαλάζιο , επειδή ταιριάζει με τα χρώματα του blog μου!!!

Γεια σου , as eon! Είναι αξιοθαύμαστο το τι σκαρφίζονται μερικοί άνθρωποι για να πουλήσουν...

ο δυσλεξικός δάσκαλος είπε...

Γεια σας , οικογένεια! 1.Μια λύση θα ήταν η εταιρεία να κατασκευάσει κομψές πάπιες για την τάξη , ώστε τα πιτσιρικια να μη ζητάνε συνέχεια τουαλέτα!!!(μα τι λέω;;;)

2.Ο ύπνος τρέφει τα παιδιά...

3.Εμμέσως πλην σαφως,προτείνετε να κατασκευάσουν και προμασημένους μαρκαδόρους;;;; Δεν ειν' κακή ιδέα... lol

Vasilis Simeonidis είπε...

Και όταν ζητάνε (τα μεγαλύτερα, με το άλλοθι της τουαλέτας) να πάνε στο "μπάνιο" για να περιποιηθούν τη φάτσα τους;
Η δουλειά έχει πολύ ψωμί!

PN είπε...

Προμασημένο μολύβι; Πλάκα μου κάνετε; Και ποιος μου μασάει εμένα το μολύβι μου πριν από εμένα; Χαχαχαχα!!! Καλά ο κόσμος είναι τρελός!! Εγώ το μολύβι πάντως το θέλω ατόφιο, για να το μασήσω με την ησύχια μου βρε αδερφέ!

ο δυσλεξικός δάσκαλος είπε...

as eon , λες η δουλειά να 'χει ψωμί;;; Θα πάρω την αντιπροσωπεία της εταιρείας στην Ελλάδα!!! lol

vk , συμφωνώ μαζί σου! θέλω να μασάω τα μολύβια μόνος μου!!! :)

marilia είπε...

Μπορείς, σε παρακαλώ, να παραγγείλεις -εκτός από δύο προμασημένα μολύβια- και μια τσάντα με μαλακό κάλυμμα για εμένα; Έχω σπάσει τη μεσούλα μου και πονάω όταν κάθομαι σε σκληρό κάθισμα.
Ευχαριστώ! Υπόσχομαι να 'μαι... συγκεντρωμένο σνούπι στην τάξη!!

αρφ!

ο δυσλεξικός δάσκαλος είπε...

Xaxaxaxa!!! Αν είσαι πολύ συγκεντρωμένο και φρόνιμο θα σου παραγγείλω και 2 προμασημένα κόκκαλα!!! :)

marilia είπε...

Θα 'μαι! Θα 'μαι! Αρφφφ!!!
Ποπο, δωράκιαααααααα!!!